ABSL
W trakcie dwuletniej współpracy realizowaliśmy dla stowarzyszenia pełen zakres działań public relations: zaprojektowanie kompleksowej strategii współpracy z mediami, strategii komunikacji wewnętrznej, zaprojektowanie i realizacja kampanii wizerunkowych i employer brandingowych, ścisła współpraca przy organizacji dwóch edycji dorocznej ABSL Conference, zaprojektowanie od podstaw wydarzeń, które stały się submarkami ABSL: ABSL Talks oraz ABSL Start-Up Challenge.
Wyzwaniem, które stało przed nami na starcie, było odczarowanie nieco pejoratywnego wizerunku korporacji jako pracodawcy i pracownika korporacji jako przysłowiowego już „korposzczura” będącego jedynie trybikiem w misternie zorganizowanej machinie. Wszystkie przekazy medialne – poza tymi stricte informacyjnymi, bazującymi na twardych danych dotyczących kondycji sektora – miały na celu ukazanie korporacyjnego modelu zarządzania i pracy przez pryzmat jednostek, które mają możliwość ciagłego doskonalenia swoich umiejętności i rozwijają swoją ścieżkę kariery. CoffeeStories, zaprojektowana i przeprowadzona przez nas dla ABSL kampania wizerunkowa sektora nowoczesnych usług biznesowych jako pracodawcy, doczekała się nominacji do SABRE Awards.
W czasie naszej współpracy ze Związkiem wygenerowaliśmy niemal 270 publikacji prasowych i ponad 2500 publikacji w sieci. Działania media relations obejmowały współpracę z najbardziej poczytnymi polskimi dziennikami (stała współpraca z redaktorami Pulsu Biznesu, Dziennika Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej), jak i pozycjonowanie istotnych z punktu widzenia ABSLi sektora tematów w publikacjach zagranicznych (Financial Times).
Publicon był także autorem key visuals dla kluczowych projektów ABSL: dorocznej konferencji, czyli największego w CEE wydarzenia sektora nowoczesnych usług biznesowych (2016, 2017), ABSL Talks, ABSL Start-Up Challenge, ABSL Diamonds (2017) oraz ABSL Gala (2017).