Festina

Klient: Festina
W 2012 roku przeprowadziliśmy kampanię dla zegarków marki Festina, w której do współpracy zaangażowaliśmy już wówczas rozpoznawalne, a obecnie topowe, polskie blogerki modowe: Maffashion, Macademian Girl i Paula Jagodzińska.

Na wcześniejszych etapach współpracy z Festiną, kojarzoną głównie ze sportowymi zegarkami, skupialiśmy się na komunikacji wokół Tour de Pologne, którego marka od lat jest sponsorem. Kampania z blogerkami była pierwszą, w której namówiliśmy Festinę na rozpoczęcie działań komunikacyjnych dla czterech linii zegarków, zaprojektowanych zgodnie z najnowszymi trendami, dedykowanych wyłącznie kobietom.

Poszukiwaliśmy takich blogów modowych, które nie tylko mają odpowiedni zasięg, ale przede wszystkim wysoką jakość treści - stylizacji i fotografii. Zależało nam na zaprezentowaniu marki Festina w odpowiednim kontekście. Ważnym elementem decydującym o wyborze była również grupa docelowa bloga. Współpraca miała charakter partnerski - blogerki miały swobodę w interpretacji tematu stylizacji. Chcieliśmy, by obecność marki była naturalnym elementem bloga i nie kojarzyła się z typową promocją produktową. Kampanię zamykał konkurs na przygotowanie najciekawszej stylizacji z zegarkami Festina, w którym zaangażowaliśmy społeczność skupioną wokół marki w jej facebookowym profilu.

Inne projekty