IV Kongres Mieszkaniowy – największe wydarzenie roku dla rynku deweloperskiego

Klient: PZFD
40 wybitnych prelegentów, ponad 800 gości i 10 godzin debat o najważniejszych tematach z branży deweloperskiej. 18 września 2018 roku w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu odbyła się największa konferencję dla branży deweloperskiej w Polsce. Stolica Dolnego Śląska po raz kolejny stała się tego dnia sercem polskiego rynku mieszkaniowego.

Networking

Budując program IV Kongresu Mieszkaniowego, w tym planując wykorzystanie dostępnych sal, rozmieszczenie cateringu i przestrzeni sponsorskiej oraz ustalając godziny i czas trwania przerw istotnych z punktu widzenia integracji, duży nacisk położyliśmy na networking. Harmonogram wydarzenia zaplanowaliśmy w taki sposób, aby uczestnikom konferencji ułatwić budowanie relacji. Przy tej okazji zależało nam na tym, aby zgromadzeni goście pochodzili z różnych środowisk. Ostatecznie wśród ponad 800 osób znaleźli się reprezentanci sektora mieszkaniowego, ale nie tylko - w wymianie opinii na temat przyszłości i kierunków rozwoju dla rynku nieruchomości wzięli udział deweloperzy, uczestnicy procesów inwestycyjnych, przedstawiciele rządowi i samorządowi, a także środowiska współpracujące z branżą.

Znaczące nazwiska

W roli prelegentów wystąpili między innymi Artur Soboń z Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak, Wiceprezydent Łodzi Krzysztof Piątkowski, Zastępca Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego d/s kontroli i wyrobów budowlanych – Krzysztof Piątek, a także praktycy zarządzający firmami deweloperskimi, zrzeszonymi w PZFD. Zaproszeni mówcy debatowali rozmawiali między innymi o polityce mieszkaniowej, miastach przyszłości, nowoczesnych technologiach i zarządzaniu w branży deweloperskiej.

Wyzwania techniczne

IV Kongres Mieszkaniowy po raz pierwszy w swojej historii odbył się w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, mieszczącym się w samym sercu miasta. Przestrzeń zachwycająca, monumentalna i zdecydowanie nadająca odpowiednią wagę każdej zaplanowanej debacie, a przy tym wszystkim niezwykle trudna i przysparzająca wielu problemów. Koordynacja niemal 20 podwykonawców przy użyciu 1 rampy rozładunkowej i bez dostępu do sieci GSM stanowiła nie lada wyzwanie na kilkanaście godzin przed startem wydarzenia. Jak przy każdy dużym evencie, tak i tutaj, szczególną rolę odgrywało mikrozarządzanie i detale. Nam te detale ostatecznie udało się nam okiełznać.

Media

Konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony mediów ogólnopolskich i lokalnych. W sumie stworzyliśmy 4 materiały prasowe i uzyskaliśmy około 100 publikacji w prasie i online, co przełożyło się na ekwiwalent medialny w wysokości 800 000 zł. Wydarzenie zostało także objęte 22 patronatami medialnymi, w tym Wirtualnej Polski i Rzeczpospolitej.

Inne projekty