Kurkowa 14

Klient: Nacarat
Pomysł na komunikację inwestycji Kurkowa 14 leży w zmianie stylu życia wielkomiejskiej klasy kreatywnej. Pośród mnóstwa nowych inwestycji pozycjonowanych bliskością zieleni, zimną architekturą i uśmiechniętą rodziną – obowiązkowo z Golden Retrieverem – pokazaliśmy inny model życia.

Launch marki

Spotkania, croissant w kawiarni tuż za rogiem, żywe uczestnictwo w kulturze, przyjaciele i ironiczny język – na tym oparliśmy komunikację inwestycji Kurkowa 14. Wszystko podlane dobrym designem i przepis na rynkowy sukces gotowy. Realizacja strategii opierała się na social media, eventach, lokalnej prasie, ale przede wszystkim… dobrze skomunikowanej marce.

Kurkowa Domówka

Jedną z aktywności było zorganizowanie Kurkowej Domówki. W ten sposób chcieliśmy przywitać i poznać sąsiadów oraz przyszłych mieszkańców inwestycji. W trakcie eventu zaprezentowano 14 wybranych mieszkań, wszystkie 14% taniej. W wyniku promocji Kurkowa 14 zyskała trzynastu nowych lokatorów. To nie wszystko. Uczestnicy sprawdzili swoją wytrzymałość pod okiem srebrnego medalisty olimpijskiego z Pekinu – Pawła Rańdy, zasięgnęli porad u projektantów wnętrz i architektów. O samopoczucie i dobrą zabawę gości zatroszczyli się artyści – były występy cyrkowe, żonglerzy czy fakirka. Pomyśleliśmy także o najmłodszych. Dzieci tworzyły makiety osiedli marzeń, wykonywały nadruki na koszulkach czy ekologicznych torbach. Imprezę prowadzili Krzysztof Ibisz oraz Agata Młynarska.

Inne projekty