Lech Premium – Kompania Piwowarska

Klient: Lech Premium
Publicon odpowiadał za obsługę PR marki Lech Premium, z którą to wyruszyliśmy w Polskę, inspirować i zarażać pozytywną energią. Było niezwykle kreatywnie, ciekawie, a zarazem nieco ironicznie.

Publicon z Leszkiem na Przystanku Woodstock

Wspólnie z Leszkiem Chmielewskim odwiedziliśmy 21. Przystanek Woodstock. W wiosce Lecha, poza zimnym piwem, dla wszystkich festiwalowiczów przygotowaliśmy liczne aktywności. Jedną z nich była strefa pocztówkowa, za której organizację odpowiadał Publicon. Przez trzy dni wydarzenia za darmo wysłano Leszkowe pozdrowienia dla bliskich: niemal 6 tysięcy pocztówek trafiło w ręce adresatów. Przystanek Woodstock oraz strefę Lecha odwiedził także znany youtuber – Duży w Maluchu. Poza wystąpieniem w radio, przygotował relację z wydarzenia, którą obejrzało blisko 37 tys. użytkowników.

Kampania SD

Pomysł na kampanię, w której Leszek – postać pełna dobrej energii i pozytywnego nastawienia – ma inspirować ludzi do działania, powstał w 2015 roku. Zależało nam na tym, aby zachęcić lokalne społeczności do wprowadzania pozytywnych zmian w przestrzeni miejskiej. Co ważne, z założenia nie chcieliśmy podawać gotowych rozwiązań, ale otworzyć się na głosy społeczeństwa. Wskazaliśmy kierunki, możliwości i obszary – ekologia, estetyzacja miasta, przestrzenie społeczne czy nowe technologie, a miejsce na pomysły zostawiliśmy tym, którzy zgłoszą się do inicjatywy. Tak powstała strategia konkursu, w którym można było wygrać granty na realizację przesłanego do nas projektu.

Inne projekty