Majonez Kielecki

Klient: Majonez Kielecki
Majonez Kielecki to jedna z najczęściej wybieranych przez Polaków marek majonezu. W 2010 roku w rankingu Rzeczpospolitej markę wyceniono na 42,7 mln zł, klasyfikując ją w gronie najbardziej wartościowych znaków towarowych w Polsce. Publicon odpowiadał m.in. za komunikację brandu w prasie oraz internecie.

Historie Dobrego Smaku

Jedną z realizacji było stworzenie książki, która została wydana z okazji 90-lecia firmy. W wydawnictwie, oprócz historii marki i firmy, znalazły się ciekawostki związane z majonezem, jego produkcją, legendy o jego pochodzeniu, tradycje kulinarne z różnych części świata, zagadnienia związane z wpływem majonezu na zdrowie i przepisy kulinarne. Wydaniu publikacji towarzyszył konkurs dla fanów skupionych wokół brandu na Facebooku. Ich zadaniem było przygotowanie propozycji ulubionych przepisów, w których wykorzystują Majonez Kielecki. Piętnaście zwycięskich zostało wraz z notką o autorze zamieszczonych w książce o Kieleckim.

Regiony Dobrego Smaku

Pod nazwą „Regiony Dobrego Smaku” kryje się cykl warsztatów kulinarnych zorganizowanych w ramach promocji marki Majonez Kielecki. W spotkaniach brali udział blogerzy i fani marki, którzy zostali wyłonieni w konkursie przeprowadzonym na Facebooku. Podczas warsztatów z profesjonalnymi kucharzami uczestnicy zgłębiali tajniki kuchni regionalnych, jak np. świętokrzyskiej czy śląskiej.

Inne projekty