Strategia komunikacji i promocji dla Bulwarów Książęcych

Klient: BPI Real Estate Poland Sp. z o.o.
Bulwary Książęce to inwestycja belgijskiego dewelopera - firmy BPI Real Estate Poland Sp. z o.o.. Powstające we Wrocławiu nad brzegiem Odry budynki zaprojektowano z myślą o nabywcy ceniącym wysoki standard.

Zadaniem Publicon było przygotowanie strategii komunikacji i promocji, dzięki której inwestor dotrze do potencjalnych klientów. By to osiągnąć, należało dokładnie określić grupy docelowe oraz znaleźć takie środki dotarcia do nich, które wychodziłyby poza standardowe ramy działań marketingowych.

Kreowanie wizerunku dewelopera w lokalnej społeczności

Pierwsza inwestycja dewelopera we Wrocławiu to projekt o dużym znaczeniu wizerunkowym. Tym bardziej, że Bulwary Książęce położone są w centrum miasta. Ze względu na prestiżową lokalizację wzbudzają zainteresowanie lokalnej społeczności. Dlatego w komunikacji należało podkreślić walor, jakim jest rewitalizacja tego obszaru przestrzeni miejskiej, który wcześniej pozostawał niezagospodarowany. W komunikacji postawiono, między innymi, na akcent lokalny, jakim są wrocławskie krasnale. Wizerunek „maskotki” BPI, Krasnala Witolda (od ulicy Księcia Witolda, przy której powstaje inwestycja) wykorzystano w kanałach social media. Zadbano również o bezpośrednie otoczenie budowy, które zostało oznakowane estetycznymi siatkami na rusztowaniach oraz ogrodzeniami. Zastosowanie charakterystycznej kolorystyki oraz minimalistycznego designu przyczyniło się do rozpoznawalności dewelopera na mapie miasta.

Komunikacja bezpośrednio do grup docelowych

Mocnym punktem kampanii stała się reklama online, która przełożyła się na zainteresowanie, a co za tym idzie – sprzedaż mieszkań. Dzięki trafnie dobranym kanałom, hasłom oraz kluczowym słowom udało się ograniczyć koszty pozyskania leadu. Dodatkowym wsparciem dla osiągania celów kampanii stała się reklama w prasie branżowej o zasięgu zarówno ogólnopolskim, jak i lokalnym. W komunikacji podkreślano prestiżowy charakter inwestycji, bliskość terenów zielonych, lokalizację oraz wysoki standard wykończenia.

Integralność przekazu i rola dobrze zaprojektowanego designu

W związku z planowanym uruchomieniem sprzedaży drugiego etapu inwestycji opracowano spójny z dotychczasową komunikacją i wartościami key visual marki. Prace graficzne stanowiły znaczną część działań agencji. Identyfikacja wizualna oparta była, między innymi, na charakterystycznych elementach architektonicznych budynku. Przy tworzeniu katalogu jako motyw przewodni wykorzystano indywidualnie zaprojektowane perforacje balkonów oraz unikalny na skalę europejską surowiec boa diamante, którym wykończona jest elewacja Bulwarów Książęcych.



Inne projekty