Powrót

Jak budować wizerunek przez sport? Zobacz webinar Publicon i PRESS-SERVICE

Agencja Publicon oraz PRESS SERVICE zorganizowały webinar, którego tematem było budowanie wizerunku przez sport.

W 2021 roku Publicon rozszerzył swoją ofertę PR o kompleksowe doradztwo w zakresie marketingu sportowego. Współpracujemy z największymi markami w kraju zaangażowanymi w sponsoring sportu, ale także z wieloma aspirującymi sportowcami przebijającymi się do światowej czołówki w swoich dyscyplinach. Wierzymy, że sport to nie tylko logo na koszulce, ale także nośnik wartości i emocji – tego, co decyduje dziś o skuteczności komunikacji. 

W codziennej pracy szukamy spójności między wizerunkiem sportowców, a potrzebami i celami biznesu. Budujemy relacje, tworzymy platformy komunikacji. Firmom pozwalają realizować cele biznesowe, a sportowcom tworzyć silne marki osobiste, które napędzają rozwój kariery. 

Wspólnie z agencją PRESS-SERVICE Monitoring Mediów stworzyliśmy unikatowy system monitorowania efektów zaangażowania sponsoringowego. Mamy też czynny udział w rozwijaniu platformy TheSport.pl – portalu łączącego świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle'u. 

O budowaniu marki poprzez zaangażowanie w sport opowiedzieli CEO Publiconu Szymon Sikorski i Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu PRESS-SERVICE Marcin Szczupak.

Obejrzyj webinar:

Prezentacja Szymona Sikorskiego: