Ponad Public Relations.

Dbamy nie tylko o jakość contentu, ale też formę, w jakiej jest ona podana. Ktoś kiedyś - przy wręczaniu jednej z nagród - określił naszą kampanię „wściekle inteligentną”.

Trzymamy się tego na co dzień.
Pełna lista nagród
  • 2012 - Złoty Spinacz w kategorii “Lobbying & Public Affairs”/Polski Związek Firm Deweloperskich/konsultacje Ustawy Deweloperskiej
  • 2013 - Złoty Spinacz w kategorii “Launch produktu i marki”/Kurkowa 14/branding, strategia komunikacji, eventy
  • 2013 - Złoty Spinacz w kategorii “PR branży nieruchomości”/Kurkowa 14/branding, strategia komunikacji, eventy
  • 2014 - PR Daily Awards w kategorii “Community relations”/Kurkowa 14/strategia komunikacji
  • 2014 - Złoty Spinacz w kategorii “NGO i Sektor Publiczny”/Instytut Spraw Obywatelskich/Kampania “Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win”
  • 2014 - Złoty Spinacz w kategorii “PR miejsca, miasta lub regionu”/#onedayinwro - robimy InstaMovie!/social media, event
  • 2016 - Brązowy Spinacz w kategorii “Content Marketing”/Lasy Państwowe/kreacja, copywriting
  • 2018 - Brązowy Spinacz w kategorii “Komunikacja, technologia, IT”/Rebtel/strategia komunikacji, media relations, eventy
  • 2019 - Złoty Spinacz w kategorii “Custom Publishing”/Turn Your Public On/Publicon wydaje książkę
  • 2019 - Brązowy Spinacz w kategorii “Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze”/Foresight mieszkaniowy - pozycjonowanie marki dewelopera/research, kreacja
  • 2019 - Brązowy Spinacz w kategorii “Przemysł i infrastruktura”/XEOS/employer branding
Złoty Spinacz w kategorii “Lobbying & Public Affairs”
Polski Związek Firm Deweloperskich/konsultacje Ustawy Deweloperskiej
Złoty Spinacz w kategorii “Launch produktu i marki” Kurkowa 14
Branding, strategia komunikacji, eventy
Złoty Spinacz w kategorii “PR branży nieruchomości” Kurkowa 14
Branding, strategia komunikacji, eventy
PR Daily Awards w kategorii “Community relations” Kurkowa 14
Strategia komunikacji
Złoty Spinacz w kategorii “NGO i Sektor Publiczny” Kampania “Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win”
Instytut Spraw Obywatelskich
Złoty Spinacz w kategorii “PR miejsca, miasta lub regionu”#onedayinwro - robimy InstaMovie!
Social media, event
Brązowy Spinacz w kategorii “Content Marketing”
Lasy Państwowe/kreacja, copywriting
Brązowy Spinacz w kategorii “Komunikacja, technologia, IT” Rebtel
Strategia komunikacji, media relations, eventy
Złoty Spinacz w kategorii “Custom Publishing” Turn Your Public On
Publicon wydaje książkę
Brązowy Spinacz w kategorii “Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze” Foresight mieszkaniowy.
Pozycjonowanie marki dewelopera, research, kreacja
Brązowy Spinacz w kategorii “Przemysł i infrastruktura” XEOS
Employer branding

Zespół Publicon

Założyciel i strateg Publiconu. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, obecnie Członek Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Pełnił funkcję doradcy Zarządu m.in. ABSL, ARAW, WKS Śląsk Wrocław. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Wykładowca na UWr, Uniwersytecie SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych. Interesują go nowe media – w szczególności e-commerce i social media. Pożeracz książek. Amator biegania i polskiego hip-hopu.
CEO & FOUNDER
Szymon
Sikorski
Kieruje działem kreacji w Publicon. Zajmuje się badaniami, insightami i opracowywaniem strategii komunikacji. Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Realizuje kompleksowe projekty z zakresu brandingu, kampanii wizerunkowych, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Lubi robić komunikację i o niej uczyć. Również w wolnych chwilach.
Creative Director – Partner
Michał
Ulidis
Związana z Publicon od 15 lat. Dba o rozwój agencji i zarządza projektami. Opracowuje długofalowe strategie komunikacji i zajmuje się media relations, głównie dla marek sektora FMCG, branży deweloperskiej oraz sport & lifestyle.

Fanka gór i biegania, najchętniej w zestawie.
Partner/Senior PR Manager
Karolina
Sikorska
Zarządza formalną stroną Publiconu. Koordynuje kwestie prawno-finansowe, przygotowuje umowy, fakturuje i rozlicza projekty. Świetny negocjator.

Całym sercem przy klubie piłkarskim Orzeł Pawłowice.
Chief Operating Officer
Radosław
Skawski

Inicjatywy

DYSONANSE

13 listopada 2019 r. w łódzkim Art_Inkubatorze zebraliśmy czołowych polskich youtuberów, przedstawicieli biznesu i mediów, ekspertów z różnych dziedzin, a wraz z nimi uczelnie, start-upy, przedsiębiorców i artystów. Jako Publicon mieliśmy okazję kompleksowo, od A do Z, zorganizować pilotażowe wydarzenie w Łodzi, dla Łodzi i o Łodzi. Skąd pomysł? Festiwal narodził się przede wszystkim z sentymentu do miasta, z którym od lat jesteśmy związani jako agencja – miasta, które łączy ze sobą wiele kontrastów. Postindustrial pełen fabryk, zielone okolice, prężnie rozwijająca się branża technologiczna, biznes oraz edukacja. Miasto otwarte na młodzież i inwestorów z całego świata, a zarazem pełne ogromnej pasji do sztuki, wybitnego designu i awangardy. Łódź potrafi przyciągnąć, choć czasem też odpycha, powodując sprzeczne emocje. Dysonans. Dlatego wzięliśmy na warsztat wszystkie skojarzenia związane z Łodzią, aby zgodnie z tym, jak działamy jako agencja, przekroczyć próg konwenansów i być PONAD. Ponad 1000 uczestników. 6 sal. 75 prelegentów. Ponad 3 mln zasięgu w mediach społecznościowych (na kanałach DYSONANSE ŁDZ oraz prelegentów, w tym influencerów i ekspertów z dziedziny mediów i biznesu)

ZAWARTOŚCI

Steve Jobs nauczył biznes tego, by „myśleć inaczej”. Dla tych, którzy w to wierzą, robimy Zawartości - format konferencji, który zderza osoby z naszą branżą niezwiązane. Zapraszamy filozofów, psychologów, socjologów, antropologów, medioznawców i wielu innych ekspertów z różnych dziedzin. Nie zawsze mówią oni językiem branży kreatywnej, ale mówią o rzeczach bezpośrednio nas dotyczących. Najlepsze projekty rodzą się właśnie na styku różnych doświadczeń.

Zawartości organizujemy wspólnie z Uniwersytetem SWPS we Wrocławiu. Podobnie rozumiemy cel konferencji — powrót do prawdziwej, pogłębionej rozmowy. Wszyscy teoretycy innowacji mówią, że najlepsze rzeczy powstają na przecięciu. Ludzi, firm, biznesów, idei. Wyszliśmy więc z inicjatywą, by ludzi mieszać — inżynierów z dizajnerami, branżę kreatywną z biznesem, twórców muzyki ulicznej z prawnikami, pracodawców z pracownikami. Czasami nie wiemy, że coś (ktoś) jest, dopóki go nie poznamy. A jak poznamy — możemy coś razem zrobić. I o to chodzi.

Tak, Zawartości przekładają się na biznes. Budują wiarygodność we wsparciu procesów komunikacyjnych dla młodych (kampanie EB, produktowe, a nawet komunikacja korporacyjna). Ściągają osoby odpowiedzialne za komunikację, które szukają nowych pomysłów i inspiracji.

Tour Your Public On

„Turn Your Public On.

Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media”

Pod koniec 2018 roku postanowiliśmy opracować pierwszą wspólną publikację. Ten praktyczny poradnik z założenia nie miał być podręcznikiem akademickim, a syntetycznie zebraną wiedzą z różnorodnych dziedzin, z którymi mamy do czynienia przy realizacji różnorodnych projektów.