ZAWARTOŚCI
Steve Jobs nauczył biznes tego, by „myśleć inaczej”. Dla tych, którzy w to wierzą, robimy Zawartości – format konferencji, który zderza osoby z naszą branżą niezwiązane. Zapraszamy filozofów, psychologów, socjologów, antropologów, medioznawców i wielu innych ekspertów z różnych dziedzin. Nie zawsze mówią oni językiem branży kreatywnej, ale mówią o rzeczach bezpośrednio nas dotyczących. Najlepsze projekty rodzą się właśnie na styku różnych doświadczeń.
Zawartości organizujemy wspólnie z Uniwersytetem SWPS we Wrocławiu. Podobnie rozumiemy cel konferencji — powrót do prawdziwej, pogłębionej rozmowy. Wszyscy teoretycy innowacji mówią, że najlepsze rzeczy powstają na przecięciu. Ludzi, firm, biznesów, idei. Wyszliśmy więc z inicjatywą, by ludzi mieszać — inżynierów z dizajnerami, branżę kreatywną z biznesem, twórców muzyki ulicznej z prawnikami, pracodawców z pracownikami. Czasami nie wiemy, że coś (ktoś) jest, dopóki go nie poznamy. A jak poznamy — możemy coś(...)