W ramach współpracy z LI Development zaprojektowaliśmy kompleksowo brand dla dewelopera i strategię komunikacji dla jego wrocławskiego osiedla Nyska Residence.
Idea przewodnia/założenia komunikacyjne:
Nyska Residence to prestiżowa, a zarazem kameralna inwestycja, powstająca w jednej z najatrakcyjniejszych lokalizacji Wrocławia – Tarnogaju. Dzielnicy, która od dłuższego czasu uchodzi za małe miasto w mieście – jest samowystarczalna, dzięki czemu jest dobrym miejscem do życia.
Apartamentowiec, dzięki swoim licznym atutom, w pełni odpowiada gustom nawet najbardziej wymagających pod względem designu. O luksusowym charakterze nieruchomości świadczy wyjątkowa architektura: lokale zaprojektowane w standardzie apartamentowym czy gustowna aranżacja części wspólnych, co staraliśmy się podkreślić zarówno na płaszczyźnie kreacji, jaki i komunikacji marki.
Zakres współpracy:
W ramach współpracy zaprojektowaliśmy kompleksowo brand i strategię komunikacji dla dewelopera i oferowanego przez niego osiedla we Wrocławiu. Przygotowaliśmy stronę firmową, a także landing page inwestycji. Jesteśmy również odpowiedzialni za wdrożenie strategii, wliczając w to działania zarówno z zakresu online, jak i offline.
Efekty:
W ramach prowadzonej kampanii na przestrzeni I kw. 2022 roku pozyskaliśmy 14 915 użytkowników, a średni czas trwania sesji wzrósł do 37 sekund. Kampania wygenerowała łącznie 38,3 tys. kliknięć, co bezpośrednio przełożyło się na sprzedaż mieszkań. – Zarówno realizowana przez nas kampania – online i offline, jak i działania z zakresu media relations przełożyły się na wzrost sprzedaży mieszkań na przestrzeni ostatniego pół roku. Zaledwie w ostatnim kwartale br. wygenerowaliśmy 2 552 897 wyświetleń reklam inwestycji – tłumaczy Katarzyna Pastuszka.