Międzynarodowe grono ekspertów, 40 prelegentów, ponad 800 gości zgromadzonych w Narodowym Forum Muzyki, 27 sponsorów, dwa panele dyskusyjne, cztery debaty oraz najważniejsze tematy branży deweloperskiej – takich Dni Dewelopera jeszcze nie było! Po raz kolejny mieliśmy przyjemność współtworzyć tę konferencję dla wrocławskiego oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Publicon po raz kolejny odpowiadał za kształt wydarzenia, opracowanie scenariusza konferencji, koordynację kwestii technicznych, rejestrację uczestników, promocję wydarzenia oraz media relations.
Planując tegoroczne Dni Dewelopera za cel postawiliśmy sobie stworzenie konferencji, która poruszy najważniejsze i najbardziej aktualne tematy nie tylko z punktu widzenia rynku deweloperskiego ale i jego otoczenia. Co więcej, po raz pierwszy w historii wcześniejszych edycji postanowiliśmy nadać konferencji wymiar już nie tylko lokalny czy narodowy, ale międzynarodowy, otwierając się tym samym na znacznie szersze niż dotychczas perspektywy patrzenia na prężnie rozwijającą się branżę deweloperską, ukazując najważniejsze trendy na rynku mieszkaniowym.
Skoordynowanie dyskusji pomiędzy polsko- i anglojęzycznymi panelistami stanowiło duże wyzwanie. Dbając o komfort prelegentów oraz ponad 800 uczestników konferencji, zastosowaliśmy tłumaczenia symultaniczne, które prelegentom dały możliwość swobodnej komunikacji, uczestnikom nie posługującym się językiem angielskim zaś możliwość udziału w debatach z udziałem zagranicznych gości.
W odróżnieniu od poprzednich lat zmieniliśmy sposób wykorzystania przestrzeni w Narodowym Forum Muzyki, tak aby zapewnić uczestnikom najlepszą przestrzeń do dyskusji i networkingu. Działania te wymagały od nas ścisłej współpracy z ponad 25 podwykonawcami.
Relacje medialne i budowanie dyskursów
Działania medialne wokół wydarzenia oparliśmy o dwa aspekty: działania związane z dotarciem do mediów z pogłębionymi komunikatami dotyczącymi problematyki poruszanej podczas każdej z debat i paneli oraz związane z przekazaniem mediom syntetycznej relacji już po konferencji. Wydarzeniui towarzyszył zorganizowany przez nas briefing prasowy w którym udział wzięli: gość specjalny konferencji Charles Montgomery, Prezes Oddziału Wrocławskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich – Dorota Jarodzka-Śródka oraz Dyrektor Generalny Polskiego Związku Firm Deweloperskich – Konrad Płochocki.
Efektem działań medialnych były liczne publikacje eksperckie, które pojawiły się między innymi w takich mediach jak: Bankier.pl, Forsal, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna czy Polskie Radio.
Dni Dewelopera to, w trakcie każdej edycji, nie tylko ważne z perspektywy branży tematy, ale i designerskie materiały promocyjne. W oparciu o dedykowany key visual stworzone zostały wszystkie materiały konferencyjne: strona internetowa, identyfikatory uczestników, kreacje reklamowe, zaproszenia czy ścianki sponsorskie.