Początek 2020, od kiedy współpracujemy z marką, okazał się dobrym momentem do launchu Good Spot – pierwszych, jedynych, upcyclingowych, mobilnych hoteli w Polsce. Założyciele marki przygotowywali się na ten krok od 2016 r. Główna myśl GS to być bliżej natury w komfortowych warunkach, pozostawiając otaczającą przyrodę nietkniętą, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym.
Tło
Start projektu zbiegł się z pandemią, w której to potencjał dostrzegł wrocławski team.
Z naszym wsparciem postanowili tchnąć do życia koncept, jakim były mobilne pokoje hotelowe. Nie kampery, nie jeżdżące domy, bo to nie nowość. Mobilne hotele, które jakością nie odbiegają od tych w najlepszych lokalizacjach na świecie. I właśnie to miało być największą przewagą Good Spot – obiekty o standardzie 3 i 4 gwiazdek, które będą się przemieszczały w różne atrakcyjne miejsca turystyczne w zależności od sezonu.
Sama nazwa miała przywodzić na myśl idealne miejsce do wszystkiego – do odpoczynku, pracy, spędzenia czasu z przyjaciółmi czy rodziną, w dowolnej lokalizacji.
Postawiliśmy sobie cel wypromowania mobilności z Good Spot. Pokażmy sposób spędzania czasu, a nie usługę noclegową. Pokażmy, że możemy robić to komfortowo, ale w bezpośrednim kontakcie z przyrodą. Jednym z haseł Good Spot jest „Pomyśl, gdzie tym razem chcesz się zatrzymać. Gdzie będzie Twój Spot”.
Mobilne hotele są dla osób lubiących podróże, dbających o swój komfort, kontakt z przyrodą. To osoby często zabiegane, które nie mają możliwości oderwać się od obowiązków, chyba że zabiorą pracę ze sobą, ale w piękne okoliczności przyrody. To rodziny z dziećmi, przyjaciele, single, młode pary, szukające intymności i czasu na wyłączność.
Właśnie ze względu na tak zróżnicowane grupy docelowe produktu, komunikację postanowiliśmy prowadzić zarówno na Facebooku, Instagramie, ale i w mediach biznesowych, branżowych.
Postawiliśmy sobie za cel pojawić się w kluczowych, wspólnie z klientem ustalonych mediach branżowych, zaistnienie w mediach społecznościowych oraz osiągnąć pierwszy tysiąc obserwujących na Facebooku w ciągu 3 miesięcy. Założeniem było także pozyskanie pełnego obłożenia obiektu w lecie 2021 r. we wszystkich wytypowanych lokalizacjach. Wszystkie cele zostały zrealizowane już w kwietniu 2021 r.
W tym roku marka stawia kolejne kroki: podpisanie umowy z Wydziałem Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej, pozyskanie inwestorów a nawet… ekspansja na rynki międzynarodowe. Wydział PWr już jest w trakcie przygotowywania projektu całkowicie niezależnego spota, który będzie mógł stanąć w każdym miejscu na świecie. Obiekty hotelowe będą całkowicie uniezależnione od zasilania z sieci energetycznej czy wodociągowej. Prace już rozpoczęto, a pierwsze produkty będziemy mogli zobaczyć w III kwartale 2022 r.
Od początku rozmów odpowiadamy za komunikowanie nowych kierunków rozwoju i wydarzeń, w których bierze udział Good Spot, jak EXPO XX w Dubaju, zarówno w social mediach jak i mediach. towane, co posłuży za późniejsze materiały na kanały marki oraz do mediów.
W trakcie naszej dwuletniej współpracy, Good Spot osiągnął zasięg w prasie i czołowych ogólnopolskich tytułach na poziomie prawie 70 milionów i wygenerował 700 tysięcy złotych AVE.
Główna strona onet.pl, WP turystyka. Good Spot to ulubieniec Rzeczypospolitej (4 publikacje w prasie ogólnopolskiej w ciągu zaledwie 3 tygodni po launchu, stałe publikacje online, które pojawiają się wciąż w 2022 r.), sesja zdjęciowa i rozkładówka w magazynie Forbes, Rynku Turystycznym czy magazynie Biznes Hotel. Good Spot pojawił się także jako przykład sukcesu konceptu w pandemicznej rzeczywistości wg. miesięcznika Murator, a oprócz tego o marce pisała m.in. Gazeta Polska Codziennie, Gazeta Wyborcza, Mam Startup, Spiders Web i wiele innych tytułów. Ostatnio Good Spot pojawił się w kilku rozgłośniach radiowych, na antenie TVP3, Rzeczpospolitej, Onet.pl.
Liczba informacji (2021 i 2022) 239
Zasięg informacji 69 300 356
Dotarcie informacji 1 430 396
AVE szacunkowe 672 298