Tatry Super Ski to największy projekt branży narciarskiej w Polsce, który daje narciarzom i snowboardzistom możliwość szusowania na 18 stacjach narciarskich Podhala, Spisza, Beskidu i Pienin. Stacje te położone są zarówno w Polsce (15 ośrodków), jak i na Słowacji (3 ośrodki).
Już od 2018 roku wspólnie z naszym klientem z południa Polski udowadniamy, że to właśnie w Tatrach bije #SerceZimy!
Naszego klienta prowadzimy kompleksowo w działaniach komunikacyjnych, aby docelowo wspierać sprzedaż karnetów narciarskich.
Dla naszego Partnera opracowaliśmy strategię PR-ową oraz digital marketingową, zgodnie z którą prowadzimy regularne działania media relations i social media. Stworzyliśmy identyfikację wizualną sezonu 2019/20, 2020/2021, 2021/2022 oraz projektowaliśmy kreacje reklamowe. Koordynowaliśmy i optymalizowaliśmy kampanie Google Ads oraz Facebook Ads w sezonach 2019/20 oraz 2021/2022.
Sezon narciarski 2020/2021 na skutek pandemii COVID-19 był zupełnie inny od poprzednich. Strach społeczeństwa, pojawiające się z dnia na dzień decyzje rządu oraz idące za nim obostrzenia miały znaczący wpływa na całą branżę. Wówczas w ramach współpracy z Tatry Super Ski udzielaliśmy wsparcia komunikacyjnego dla branży narciarskiej i PSNiT. Współorganizowaliśmy również konferencję prasową „Zima 2022 bez stoków narciarskich”.
Publikacje po konferencji pojawiły się w takich mediach jak RMF FM, Radio ZET, PAP, Wiadomości Turystyczne, Rynek Turystyczny, Rzeczpospolita, Bankier.
Zasięg mediowy konferencji wyniósł ponad 69 mln.