Zdominowany przez wielką czwórkę (Plus, T-Mobile, Play, Orange) i pełen tzw. MVO (Virgin Mobile, Red Bull, Mobile Vikings), operatorów z marek o szerszym portfolio produktów (Biedronka, Carrefour).
Rebtel to pierwsza telefonia mobilna zbudowana na ambasadorach marki. Na rynek, który jest tak konkurencyjny, marka wchodzi z zupełnie nowym rozwiązaniem i nowym stylem życia. Oferta Rebtel dostępna była jedynie dla zaproszonych osób we Wrocławiu. Założenia narracyjne zakładały komunikowanie w sarkastyczny, zdystansowany sposób, co miało skutkować powstaniem autentycznej relacji z użytkownikami i kreować styl życia.
Rebtel został zaprojektowany dla ludzi młodych: buntowniczych, antysystemowych, zadziornych, zabawnych, kontrowersyjnych. Budowanie zasięgu i model sprzedaży oparte zostało na sieci ambasaodrów (mikroinfluencerów i liderów opinii) m.in. w aktywnych społecznie środowiskach młodych, w oparciu o hobby, style życia czy miejsce zamieszkania.