Ponadto polski kierowca uczestniczył w jednym z najsłynniejszych wyścigów na świecie – legendarnym 24h Le Mans.
Nasze działania obejmowały przygotowanie strategii komunikacji oraz działania z zakresu media relations. Odpowiadaliśmy na Key Visual materiałów publikowanych w mediach społecznościowych ORLEN Team – w przypadku 24h Le Mans nawiązywał on do wieloletniej, bogatej tradycji wyścigu. Na Twitterze ORLEN Team transmitowaliśmy całodobową rywalizację przez cały czas jej trwania.
European Le Mans Series zakończył się zwycięstwem Roberta Kubicy. Zespół ORLEN Team WRT zapewnił sobie końcowy triumf już na jeden wyścig przed końcem tegorocznej rywalizacji. Niewiele zabrakło również do wielkiego sukcesu podczas 24h Le Mans, który wygenerował ekwiwalent reklamowy w mediach tradycyjnych i społecznościowych o wysokości niemalże 5,5 mln zł. Przekaz z tego wydarzenia dotarł do ponad 30 milionów odbiorców.