SpaceRebels to prywatna przestrzeń do pracy, spotkań i rozmów. W pełni odcięta od bodźców zewnętrznych, designerska i komfortowo wyposażona, dzięki czemu sprzyja naszej efektywności. Zadaniem Publiconu było zbudowanie wprowadzenie produktu na rynek oraz zbudowanie rozpoznawalności marki.
Czym jest Spacerebels?
Wrocławski startup Spacerebels wprowadził na rynek rewolucyjne rozwiązanie: prywatną przestrzeń do pracy, dostosowaną do potrzeb odbiorcy. Usługę wyróżnia model biznesowy. Cube od Spacerebels znajdziemy w nieoczywistych przestrzeniach: galeriach handlowych, halach dworcowych, przemysłowych czy biurowcach, gdzie w odpowiednich warunkach (odcięci od bodźców zewnętrznych) możemy na chwilę oderwać się od tego, co nas rozprasza i skupić na tym, co ważne – po to, by sprawniej, efektywniej i lepiej realizować swoje potrzeby.
Zakres współpracy:
W ramach współpracy ze Spacerebels odpowiadaliśmy za opracowanie identyfikacji wizualnej marki – nazwy, brandingu, key visual. Chcąc odwołać się do idei, jaka przyświecała twórcom projektu – innowacyjni, buntowniczy i bezkompromisowi, projektując system identyfikacji wizualnej, postawiliśmy na odważny, otwierający umysł i łamiący schematy design. Odpowiadaliśmy także za launch marki i działania z zakresu media relations.
Efekty:
W wyniku prowadzonych działań z zakresu media relations ukazały się liczne publikacje w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Materiały na temat Spacerebels i oferowanej przez nich usługi. – Udało nam się zainteresować tematem największe tytuły w Polsce. Publikacje dot. Spacerebels pojawiły się m.in. w Pulsie Biznesu, Gazecie Wyborczej (ogólnopolska oraz wydania lokalne), Spidersweb i wielu innych, a ekwiwalent reklamowy za okres od ostatnich sześciu miesięcy wyniósł 289 974,00 zł – tłumaczy Katarzyna Pastuszka.