Naszym celem była rekrutacja osób niebędących inżynierami, ale posiadających zdolności manualne oraz znających język angielski.
Silnik to serce samolotu. Mechanik, który pracuje przy jego tworzeniu jest jak chirurg wykonujący operację na otwartych arteriach. Jego praca jest taka samo ważna, tak samo heroiczna, odpowiedzialna. W tym sensie jest bohaterem każdego dnia dla tysięcy ludzi na całym świecie – wykonując swoją pracę. Jest też bohaterem dla samego siebie, dla swoich marzeń. Bo ma serce do awiacji.
Xeos to coś więcej niż praca. To emocje, realny wpływ na świat i ludzi dookoła, adrenalina i miłość do awiacji.
Każdego dnia.
Skupiając się na szerokim dotarciu do grupy docelowej, postawiliśmy na kilka nośników, które w przestrzeni miejskiej pojawiły się równolegle. Jeden z wrocławskich tramwajów okleiliśmy na kształt samolotu, umieszczając na grafice hasła kampanii i zachęcając do udziału w procesie rekrutacyjnym. W tym samym czasie na przystankach pojawiły się citylighty z key visualem kampanii. W pewien poniedziałkowy poranek poczęstowaliśmy mieszkańców Wrocławia śniadaniem – ciepłą kawą oraz kanapkami w brandowanych opakowaniach. Podczas tych porannych spotkań mogliśmy osobiście odpowiadać na pytania i rozwiewać wątpliwości mieszkańców Wrocławia dotyczące pracy w branży lotniczej, a także zwiększyć świadomość na temat marki XEOS. Równolegle realizowaliśmy kampanię online, a w Radiu Eska emitowane były spoty zachęcające do podjęcia pracy w firmie.
Wszyscy pracownicy otrzymali od nas brandowane gadżety, zorganizowaliśmy także wewnętrzny konkurs na najlepsze zdjęcia uchwycające elementy naszej kampanii w przestrzeni miejskiej, gdzie wykorzystaliśmy hashtag, będący jednocześnie oficjalnym hashtagiem całej kampanii:
#TEAMXEOS – w samym sercu awiacji.