Komunikacja onlinei zaangażowanie w czasachepidemii.
Czas trwania: 1h 50 min
Webinar dedykowany dla NGO oraz przedstawicieli kultury dotyczący komunikacji online i budowania zaangażowania w czasach epidemii.
W trakcie spotkania zostały poruszone tematy związane z budowaniem zaangażowania poprzez wykorzystanie mediów, storytellingu oraz influencer marketingu.
Zawartości Online #3 cz. 1- Inwestowanie w czasiepandemii
Czas trwania: 32 min
„Rynek innowacji w Polsce i na świecie” – rozmowę z Magdalena Jabłońską, prezeską zarządu MIT Enterprise CEE poprowadzi Michał Ulidis, creative director w Publicon.”
Druga część spotkania w temacie caremongeringu to rozmowa z Michałem Kicińskim. Businessmanem, założycielem firmy technologicznej Mudita i współzałożycielem CD PROJEKT RED, spółki odpowiedzialnej za stworzenie światowego hitu, sagi gier „Wiedźmin” sprzedanej w ponad 3️⃣3️⃣ milionach egzemplarzy w ponad 100 krajach🌎